در پیامی؛

روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا در پی شهادت ناجوانمردانه جمعی از پاسداران و مستشاران نظامی ایرانی در دمشق را تسلیت گفت

02 04 2024 19:22
کد خبر : 5698589
تعداد بازدید : 1543

روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا در پی شهادت ناجوانمردانه جمعی از سرداران و پاسداران رشید اسلام و مستشاران نظامی ایرانی در حمله ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق پیام تسلیتی صادر کرد.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. (سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹)

شهادت مظلومانه جمعی از سرداران و پاسداران رشید اسلام و مستشاران نظامی ایرانی در حمله ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، قلب ملت ایران را جریحه‌دار کرد.

این اقدام تجاوزکارانه و مذبوحانه رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت امیر مؤمنان حضرت علی علیه‌السلام که شهادت سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی و پنج تن از مستشاران نظامی کشورمان شهیدان حسین امان‌اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و سید علی صالحی روزبهانی را به دنبال داشت، بار دیگر خشم و انزجار مسلمین و آزادگان جهان از درنده‌خویی این رژیم جعلی را به نمایش گذاشت.

بی‌شک این اقدامات کوردلانه تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی که در اوج سرافکندگی و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت به سر می‌برد، نه‌تن‌ها خدشه‌ای در عزم و اراده پولادین رزمندگان اسلام ایجاد نخواهد کرد، بلکه باعث انزجار و نفرت بیشتر ملت‌های آزاده جهان علیه ماهیت این رژیم نامشروع شده و به فضل الهی روزبه‌روز شاهد تقویت جبهه مقاومت خواهیم بود.

روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این شهدای والامقام به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، ملت شریف ایران و خانواده‌های محترم این شهیدان بزرگوار، برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل و برای روح متعالی ایشان رحمت و علو درجات را از درگاه خداوند رحمان مسئلت داشته و این اقدام جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی را شدیداً محکوم می‌کند.

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.