لزوم تکمیل اطلاعات دانشجویان در سامانه گلستان

23 06 2020 20:41
کد خبر : 3800199
تعداد بازدید : 2042

 

نظر به شیوع ویروس کرونا و نیاز به ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری به دانشجویان در بخش های مختلف دانشگاه، نیاز است که در زمان ارائه خدمات، متقاضی احراز هویت گردد. بنابراین لازم است که دانشجویان  با مراجعه به سامانه گلستان، شماره تلفن همراه(موبایل) و آدرس پست الکترونیکی(ایمیل) خود را مطابق راهنمای درج شده در سامانه گلستان ثبت نمایند.

نکته ۱: از شماره موبایل فعال خود استفاده نمایید و تا اعلان بعدی آن را به هیج عنوان تغییر ندهید. زیرا در صورت نیاز به احراز هویت برای خدمات الکترونیک به این شماره پیامک ارسال خواهد شد.

نکته ۲: استفاده از آدرس ایمیل غیر دانشگاهی مجاز می باشد اما این ایمیل نیز باید فعال باشد. در صورتی که آدرس ایمیل ندارید از ارائه دهنده خدمات ایمیل gmail استفاده کنید. بعضی از خدمات احراز هویت بر پایه این سرویس دهنده خواهد بود. سایر ایمیل ها مانند yahoo نیز مورد قبول می باشد.

نکته ۳: رمز عبور سامانه گلستان خود را تغییر دهید و به هیچ عنوان دراختیار شخص دیگری قرار ندهید. چون با تغییر این اطلاعات، می توانند احراز هویت شده و وارد سایر سامانه های شما گردند.

 

دستورالعمل تکمیل و تایید اطلاعات شخصی در سامانه گلستان

 

 

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.